1.
Визначте назву твору за цитатою і його автора: «Одсіяють роки, мов хмарки над
нами, і
ось так же в полі будуть двоє йти, але нас не буде»:
А) В. Сосюра, «Васильки» Б) В. Голобородько «З дитинства:дощ»
В) В. Підпалий «…Бачиш:між трав
зелених…» Г) В. Сосюра «Осінь».
2. Ліричний герой вірша В. Голобородька «Теплі слова» закликає
«Співаймо пісні про кохання, щоб не вмерло слово…
А) Дунай Б)
коровай В) Змій Г) всесвіт.
3. Твір В. Сосюри «Любіть
Україну!»
А) епічний
Б)ліричний В) ліро-епічний Г) драматичний.
4. Заслухалась і не спить у
вірші В. Підпалого «Зимовий етюд»:
А) казка Б)
тополя В) Україна Г) льодинка.
5. Вірш, який
написаний письменником під впливом однойменної народної пісні:
А) В. Сосюра «Васильки» Б) В. Підпалий «Зимовий етюд»
А) В. Сосюра «Васильки» Б) В. Підпалий «Зимовий етюд»
В)В.Голобородько «З
дитинства:дощ» Г) В. Сосюра «Любіть
Україну!»
6. Україну В.
Сосюра називає:
а) могутньою; б) великою; в) радісною; г) вишневою.
7. Установіть відповідність між назвами віршових
розмірів та їх тлумаченням.
1 хорей А стопа з двох
коротких складів
2 дактиль Б трискладова стопа
з наголосом на другому складі
3
амфібрахій В двоскладова
стопа з наголосом на першому складі
4 пірихій Г трискладова стопа з
наголосом на першому складі
Д трискладова
стопа з наголосом на третьому складі
8. Установіть відповідність між назвою твору В. Сосюри та
художнім образом:
1.
«Осінь» А рідні очі
2.
«Васильки» Б баский кінь
3. «Любіть
Україну!» В кров ворожа
Г
пурпурові хмари
9. Установіть відповідність між художнім засобом і
прикладом із твору В. Голообородька:
1.
епітет А а хто прийде додому у хату,
наповнену теплом, як гніздо
2.
анафора Б
хто набігається, хто нахитається, хто …
3.
порівняння В Я уплетений увесь до ниткт у зелене волосся
дощу
10. Верлібр,
або….., або …. – це…..
11. Етюд – це…
13. Ідейно-художній аналіз будь-якої вивченої поезії
даної теми.
1. Визначте назву твору за цитатою і
його автора: «Одсіяють роки, мов хмарки над нами, і ось так же в
полі будуть двоє йти, але
нас не буде»:
А) В. Сосюра, «Васильки» Б) В. Голобородько «З дитинства:дощ»
В) В. Підпалий «…Бачиш:між трав
зелених…» Г) В. Сосюра «Осінь».
2. Ліричний герой вірша В. Голобородька «Теплі слова» закликає
«Співаймо пісні про кохання, щоб не вмерло слово…
А) Дунай Б)
коровай В) Змій Г) всесвіт.
3. Твір В. Сосюри «Любіть
Україну!»
А) епічний
Б)ліричний В) ліро-епічний Г) драматичний.
4. Заслухалась і не спить у
вірші В. Підпалого «Зимовий етюд»:
А) казка Б)
тополя В) Україна Г) льодинка.
5. Вірш, який
написаний письменником під впливом однойменної народної пісні:
А) В. Сосюра «Васильки» Б) В. Підпалий «Зимовий етюд»
А) В. Сосюра «Васильки» Б) В. Підпалий «Зимовий етюд»
В)В.Голобородько «З
дитинства:дощ» Г) В. Сосюра «Любіть
Україну!»
6. Україну В.
Сосюра називає:
а) могутньою; б) великою; в) радісною; г) вишневою.
7. Установіть відповідність між назвами віршових
розмірів та їх тлумаченням.
1 хорей А стопа з двох
коротких складів
2 дактиль Б трискладова стопа
з наголосом на другому складі
3
амфібрахій В двоскладова
стопа з наголосом на першому складі
4 пірихій Г трискладова стопа з
наголосом на першому складі
Д трискладова
стопа з наголосом на третьому складі
8. Установіть відповідність між назвою твору В. Сосюри та
художнім образом:
1.
«Осінь» А рідні очі
2.
«Васильки» Б баский кінь
3. «Любіть
Україну!» В кров ворожа
Г
пурпурові хмари
9. Установіть відповідність між художнім засобом і
прикладом із твору В. Голообородька:
1.
епітет А а хто прийде додому у хату,
наповнену теплом, як гніздо
2.
анафора Б
хто набігається, хто нахитається, хто …
3.
порівняння В Я уплетений увесь до ниткт у зелене волосся
дощу
10. Верлібр,
або….., або …. – це…..
11. Етюд – це…
13. Ідейно-художній аналіз будь-якої вивченої поезії
даної теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий